Bli Medlem

För att bli medlem:

Betala med swish: 123 149 7973
Betala med Bankgiro: 239-4864

Glöm inte meddela namn & adress.
Vid fler frågor angående inbetalning kontakta Dan Ehrencrona Tel: 0702-873725

Medlemsavgiften är 100kr/år per hushåll.

Det är viktigt att vi tillsammans arbetar för ett bibehålla och öka service och infrastruktur på landsorten. De flesta satsningar sker inne i Lerums stadskärna och vi som valt att leva och bo på landsbygden lågprioriteras, när skattemedlen fördelas.

Många nya flyttar till Sjövik för att uppleva och njuta av vår vackra natur och den trygghet exempelvis en liten skola kan ge. Föreningen Sjövik vill ge fler en möjlighet att bosätta sig här därför måste kommunen bygga fler bostäder, vi vill också att ”man skall få bli gammal i den bygd man vuxit upp i”, därför vill vi verka för att ett äldreboende.

Ju fler medlemmar vi blir ju större möjligheter har vi att påverka tjänstemän och politiker i kommunen.